פארי לב-ארי

שחרור דפוסים מעכבים ואמונות מגבילות
בתחומי מימוש, מערכות יחסים ופחדים

להיות חופשי מהצורך בעישון, פחמימות ריקות, סוכרים ואלכוהול



ברוכים הבאים,
יכול להיות שהגעתם לכאן לאחר שכבר ניסיתם דיאטות רבות, כל מיני תוכניות, אולי רגע לפני צעד דרסטי כמו ניתוח.
אני מאמינה שריפוי אפשרי, שגם אם מקלקלים, אפשר לתקן.
הטיפול שלי מאפשר גמילה קלה, בבת אחת, בלי תופעות לוואי, בלי תרופות, בלי תסכול ומאמץ.
בטיפול אחד אפשר להתגבר על הצורך בדברים המזיקים ולהשתחרר מהם.

נתחיל בשאלה הכי נשאלת:
מה, באמת אפשר להיגמל בטיפול אחד?!

בהחלט! הגוף שלנו מופלא וחכם ויכול להיגמל בטיפול אחד!

במי ובאילו התמכרויות את מטפלת?
אני מטפלת בעיקר בנשים. אני מטפלת בהתמכרויות לעישון, לחיטה, סוכר מתועש וגלוטן ולאלכוהול.

איך יכול להיות שזה עובד ככה מטיפול אחד? התמכרות של שנים ככה נפתרת?
הגוף שלנו שואף להיות בריא, טבעי ומאוזן. יש לגוף שלנו כוחות ריפוי טבעיים ואני מאמינה שיש כוחות ריפוי בעולם ושהעולם/אלוהים/אנרגיית הבריאה רוצים לעזור לנו. אומרים שרפואת השם כהרף עין אני מאמינה בריפוי ספונטני, הייתי עדה פעמים רבות לריפוי ספונטני גם עבורי וגם עבור אחרים. בטיפול אנחנו נשחרר חסימות ותקיעויות של שנים, נזרים אנרגיה לאיברים שזקוקים לניקוי ואיזון, אנרגיית הרייקי והאקסס בארס יודעים לעשות מעין איתחול לגוף ולהזכיר לתאים איך הם היו לפני ההתמכרות.

זה עוזר גם לאנשים שמכורים שנים רבות?
בהחלט. הגוף שואף לחזור למצב טבעי ללא הצורך להכניס אליו חומרים לא טבעיים ומזיקים.

מה קורה בטיפול?
בטיפול אנחנו קודם נשוחח על הסיבות שבגינן הגעת לטיפול, על הסיבות להתמכרות והרצון להפסיק, על החששות ועל החיים שאליהם חוזרים לאחר הטיפול. אתן הנחיות בהתאם למה שיעלה בשיחה ולאחר מכן נעבור לחלק האנרגטי . תשכבו על מיטת טיפולים בלבוש מלא כמובן ואני אסתובב סביבכם אגע בעיקר בנקודות מסויימות בראש ואניח ידיים באוויר מעל גופכם. יכול להיות שתרגישו זרמים, אולי תראו צבעים או תירדמו וזה ממש בסדר. לאחר מכן ניפרד.
לאחר יום-יומיים אצור עימכם קשר לראות מה שלומכם, איך אתם מרגישים, אם יש שאלות וכמובן אוודא שאין לכן כבר צורך במזיקים.

זה באמת מחזיק לתמיד??
טיפול אחד מחזיק לתמיד, עד שנוגעים במה שאסור לגעת. כמו בכל התמכרות אסור לגעת באותו גורם מזיק שהיית מכור אליו. כי הגוף והתאים נזכרים בכל התחושות והחוויות שהולכים עם אותו חומר וברגע שנוגעים בחומר האסור הכל חוזר בבת אחת. לכן כל זמן שנמנעים, אין צורך באותו גורם מזיק. (סיגיריה אחת מחזירה את ההתמכרות וכו')

איך זה יכול להיות שזה חוזר אם נוגעים בסיגריה, בחיטה, בסוכר?
הגוף זוכר חוויות שקרו לנו בגיל שאנחנו אפילו לא זוכרים, הוא זוכר רגשות, אנחנו יכולים לעבור ליד מקום עם ריח או מראה מסוים וזה יחזיר אותנו לסטיאוציה דומה.
ובדיוק אותו דבר גם עם חומרים, מזיקים ולא, כשאנחנו חוזרים להשתמש בחומרשנגמלנו ממנו הסיגריות או הסוכר או החיטה, הגוף נזכר- התאים נזכרים, בכל החושים ותחושות. וככל שאותו חומר היה יותר משמעותי עבורנו כך תהיה גודל התגובה שלנו אליו.

איך יודעים שזה מצליח?
פשוט יודעים. יוצאים אל החיים ורואים איך אנחנו מרגישים. רואים שכבר לא מעוניינים בסיגירות, בשטויות ובסוכרים. פשוט לא מעוניינים בזה. מרגישים צורך להיאבק, קל יותר ופשוט יותר.

מה תומך בתהליך ועוזר לו להצליח?

להצלחת התהליך יש להקשיב להנחיות שאני נותנת. יש הנחיות כלליות שאתן שבכל גמילה יש צורך להישמע להן (הנחיות כלליות כמו שתיית מים, הימנעות מעישון פאסיבי וכו') והנחיות אישיות שאתן בהתאם לצורך הרגשי שיעלה בשיחה.

האם יש תופעות לוואי?
לרוב המטופלים לא יהיו תופעות לוואי. לאחוז קטן יהיה לזמן קצר של עד יומיים-שלושה תסמינים כמו בגמילה, רק הרבה יותר קלים.

האם זה מערב תרופות/ תזונה
זה אינו מערב תרופות. אך בגמילה מחיטה, יש להימנע מחיטה. בגמילה מסוכרים מתועשים יש להימנע מסוכרים מתועשים וכך הלאה.

כמה זה עולה ומה זה כולל?
הטיפול עולה 1500 ₪ וזה כולל את הטיפול הזה ועוד שני טיפולים נוספים באותה השנה במידה ויהיה צורך (לרוב אין צורך).

איפה הטיפול מתקיים?
הטיפול הינו פרונטלי ומתקיים בקליניקה בכרמיאל.

מה משך המפגש?

בהתאם לצורך. עד שעה.

מה מייחד את הטיפול שלי?
  • גישה הוליסטית: אני מאמינה שהגוף שלנו שואף להיות בריא ומאוזן באופן טבעי, ויש לו כוחות ריפוי עצמיים אדירים. בטיפול אני משלבת טכניקות ריפוי אנרגטיות כמו רייקי ואקסס בארס, שמסייעות לשחרר חסימות אנרגטיות עמוקות ולזרז תהליכי ריפוי טבעיים. וטניקות כמו תטא הילינג המאפשרות שינוי אמונות לגבי הגורמים המזיקים.
  • טיפול ממוקד: אני מתמקדת בזיהוי שורשי ההתמכרות למזיק, הן ברמה הרגשית והן ברמה האנרגטית.
  • תוצאות מהירות: רוב האנשים יצאו מהטיפול כשהם אדישים לגורם המזיק.
  • ליווי אישי: אני זמינה עבורך גם לאחר הטיפול ונשארת בקשר כדי לוודא שנגמלת.
למה כדאי לך לבוא אליי לטיפול?
  • אם את מוכנה לעשות שינוי ולהיפטר מההתמכרות.
  • אם את סובלת מהתמכרות למזון או עישון מזיק ופוגעת בבריאותך ובאיכות חייך.
  • אם ניסית דרכים אחרות להיגמל ולא הצלחת.

אני מזמינה אותך ליצור איתי קשר. אשמח לענות על כל שאלותייך ולסייע לך לצאת לדרך חדשה של בריאות ואכילה בריאה.

כן, אני מוכנה להשתחרר מההתמכרות!
אני מוכנה להשתחרר בקלות מהפחמימות הריקות והסוכרים
אני מוכנה להשתחרר בטיול אחד מהסיגריות
ריאיון בטופהיל.
על גמילה מפחמימות וסוכרים ועל הקשר בין פחמימות וסוכרים להתפרקות השיניים והחניכיים.

הדס הורדי

רעיונאית

     

הגעתי לפארי בכדי להפרד מהצורך הגופני בסוכר וגלוטן הפגישה היתה ממוקדת וקשובה משולבת בשאלות מכוונות להתבוננות ודיוק הצורך שלי. על המיטה הרגשתי נינוחה להתמסר ולתת לפארי לעשות את שלה ולגוף שלי - את שלו. את האפקט ראיתי בגדול בפעם הראשונה שהזמנו פיצה הביתה והתחוור לי שזה ממש לא מפעיל אותי ואני - אדישה- בדיוק כמו שפארי אמרה שיהיה. זו היתה תגלית גדולה והקלה רצינית, הידיעה שהגוף שלי לא מופעל כמו קודם אפשרה לי המון שקט ובהירות . ועכשיו אני פנויה להתפנות לטפל בחלקים הרגשיים שנמצאים שם ולעשות ריפוי מהשורש, מתוך הקשבה לי ובאמת בלי מאמץ. תודה פארי, זו מתנה גדולה ואת בעצמך מתנה.

ויקי צור

מטפלת רגשית

     

פארי יקרה רוצה לומר לך תודה. הגעתי אליך מבלי לדעת בדיוק מהו הקסם שתפעילי עליי, ובזכות הרוגע והבטחון המקצועי שלך, יכולתי להתמסר ואפילו להירגע. עדיין מסתובבת בעולם, עם השפעת הקסם. מפתיעה את עצמי כל פעם מחדש, על היכולת שלי לא לרייר מול סוכרים וחיטה. זכיתי. את אלופה 💪🏻💜

קריסטינה דרוזדובסקי

צלמת

     

תודה , כי בזכותך גילית שלגוף שלי הרבה יותר נעים ללא גלוטן. למרות שהשיטה שלך היא גמילה מפחמימות וסוכרים:) יומיים אחרי הטיפול ... רק יומיים שלא נגעתי בפחמימות הבנתי שהגוף שלי מגיב ממש אחרת לאוכל. אחרי 38 שנים גיליתי "ששירותים" אחרי כל ארוחה זה לא חובה , זה גם לא דבר בריא כמו שכולם אמרו לי עד עכשיו. בזכותך גם ירדתי כמה קילו - שזה תמיד נחמד 😄 וכל זה לא היה בכלל קשה , דקה אחרי שיצאתי מטיפול לא היו לי חשכים לדברים שאני בדרך כלל אוהבת לנשנש. אני קוראת לזה קסם !

גבריאלה קמה שיר

מנחה, מטפלת ומרצה

     

שנינו הגענו לפארי על מנת להיגמל מסוכר ופחמימות ריקות. הטיפול שלה עבד מהר מאד ובפשטות, ללא מאבק. היום,לאחר כחצי שנה, חזרנו לאכול סוכו ופחמימות, אך הכמות קטנה מאד וכבר אין תחושה של התמכרות. אני ממחיצה מאד לעבור אתה את התהליך. היא מקצועית, קשובה ואחראית.

נ.ה

רפלקסולוגית

     

פארי יקרה, רוצה להודות לך על טיפול מיוחד ונפלא. מרגישה שהעברת אותי תהליך רגשי וחיברת אותי להבנה של מהו אוכל עבורי ולמה הוא משמש לי כסוג של מכשול. מעבר לזה, ובלי שאצליח להבין מה ואיך, קרה גם איזשהו קסם. כזה שגרם לי לא לרצות לאכול יותר פחמימות ממכרות וסוכר קשה להסביר אבל גם אי אפשר להתכחש. עשית מעשה קסם ובזכותך כבר ירדתי יפה במשקל. ממש מודה לך על הטיפול והלוואי ותצליחי לעזור לעוד הרבה אחרים כפי שעזרת לי.

כן, אני מוכנה להשתחרר מההתמכרות!
אני מוכנה להשתחרר בקלות מהפחמימות הריקות והסוכרים
אני מוכנה להשתחרר בטיול אחד מהסיגריות

צריך שכל אדם ואדם ירקוד את ריקודו שלו, ישיר את שירו שלו ויכיר את קולו. שכל אדם ואדם ימצא ויכיר את אלוהיו וגם את אלוהיו שבתוכו. (פארי לב ארי).